top of page

מסע למונגוליה מאת אילן אדמי

ציטוט מדבריו של אילן אדמי בשם הקבוצה במסיבת הסיום בברנאול , אוקטובר 2017

״טוב,  אז כמו כולם אני גם מאוד נהניתי הטיול היה מאוד מיוחד וחד פעמי אני בנוסף לטיול המהם שחווינו היה לי הזכות לחוות גם 16 יום של ביחד עם ענבר לכולנו או לרובנו יש ילדים וכמו כל אחד אנחנו מנסים לעשות את הדברים הכי נכון כדי לגדל אותם הכי נכון שאפשר תוך כדי החוויה הזו קיבלתי כמה חותמות שכנראה עשיתי כמה דברים נכונים שכייף היה לשמוע אותם.

לגבי הטיול עצמו אין ספק שהטבע הנופים האנשים והתרבות היו מאוד חווייתם, אבל בנוסף אני חושב שהצוות שקיבלנו בהנהגתו של דניס שבאישיותו הנעימה בחריצותו ברצון האין סופי שלו שהלקוח היה מרוצה לא רק שהפכה את החוויה שלנו לטובה אלה גם הקרינה על הצוות כולו שפעלו כאחד למעננו שנהיה מרוצים.


ועכשיו לגבי אילן
אני מרגיש שכמו דניס אישיותו הקרינה מאוד על הצלחת הטיול, זה לא קל לקבץ 15 אנשים בגילאים מכובדים ושנהנה כל כך הוא לא נח לרגע כל הזמן חשב על איך שיהיה לנו יותר מוצלח ונעים ועל זה מגיע לו שאפו גדול. עכשיו אילן אני מבקש את הסכמתך לפתוח הכל :
לאחר קבלת האישור
אז אני רוצה לחזור ליום הראשון בבן גוריון - אילן ניגש אלי והראה לי הודעת SMS שקיבל שבא כתוב שאמא שלו אושפזה במצב קריטי בבית חולים, הוא סיפר לי ערב לפני כן שהם חגגו את ערב החג ביחד ועכשיו היא במצב קריטי, כמו כן הוא סיפר שאם יקרה הגרוע מכל הוא אולי יעזוב אותנו וישאיר אותנו בידיו הבטחות של דניס, לעצמי חשבתי שבמקומו לא הייתי עולה בכלל על הטיסה ובטח שעם הוא יעזוב זה יגרע מהטיול, הוא אמר שאמא שלו יכולה להישאר במצב הזה ימים ולכן הוא לפחות יהיה איתנו ביומיים שלושה הראשונים שהם מאוד קריטים להצלחת הטיול.
כשהיינו בעמק צילושמן אפוא שהיה הבניו, הוא יצר קשר עם הבית ואז נודע לו שאמא שלו נפטרה. אם שמתם לב הוא היה באותם רגעים מכונס בעצמו בעיקר זכור לי הרגע שחזרנו מהטיפוס לפיטריות הוא שכב על סלע מכונס בתוך מעילו הכחול עמוק בתוך מחשבותיו וזכרונתיו, לאחר זמן מה הוא התעשת והחליט להמשיך את הטיול מבלי שאף אחד יחוש כלום כדי שהטיול שלנו יהיה מושלם כמה שיותר.

 

דרך אגב ענבר ששומעת את זה לראשונה שמה לב שקרעת את החולצה לאות אבל
אז אין ספק שמגיע לך שאפו גדול - פעלת בצורה יוצאת דופן כדי שלנו יהיה טיול מושלם ולכן מגיע לך תודה גדולה וזה ממש לא מובן מאליו. 
אז מה אני אאחל לך :
שתמשיך להוציא טיולים מדהימים כאלה.
שתגשים את כל חלומותייך

שיום אחד אני אפגוש אותך במשאית רנו צהובה עם בת זוג צעירה מטייל ברחבי העולם

 

אבל מעל הכול אני חושב שמגיע לך לחזור הביתה ולהתאבל ולהפרד כמו שצריך מאמא שלך ושתקבל את כל האהבה והחיבוקים מאנשים שקרובים אליך

תודה רבה״

bottom of page